سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۶ ۳۶۰
طبقه بندی: فضایی جهان
چچ
توسعه ماهواره ای استارت آپ Astrocast به 100 ماهواره برای دسترسی عمومی

توسعه ماهواره ای استارت آپ Astrocast به 100 ماهواره برای دسترسی عمومی

استارت آپ سوئیسی Astrocast با گسترش منظومه ماهواره ای خود برای اتصال دستگاه های اینترنت اشیا در حال تبدیل شدن به یک شرکت عمومی است.

این اقدام نیاز به فروش 30-40٪ سهام این استارت آپ در بورس Euronext Growth دارد. گفته شده که این اولین منظومه ماهواره ای است که به بازار اینترنت اشیا اختصاص یافته است.
این شرکت 23 ژوئن در اطلاعیه ای اعلام کرد که درآمد حاصل از این کار به رشد منظومه ماهواره ای Astrocast تا 100 ماهواره کمک می کند.
استارت آپ Astrocast، که دارای یک شبکه هفت ماهواره ای است و از ماه می فعالیت های تجاری خود را آغاز کرده است، قرار است پس از ماموریت مشترک با Transporter 2 شرکت SpaceX در 25 ژوئن، پنج فضاپیمای دیگر به این شبکه اضافه کند.
این شرکت 20 مشتری در سه قاره دارد و تقاضای زیادی را برای ردیابی، نظارت و سایر سرویس هایی که با دارایی های اینترنت اشیا در دورترین مناطق جهان ارتباط دارند، در پیش رو دارد.
در سال 2019، Astrocast اعلام کرد که در دوره تامین مالی سری A برای استقرار منظومه 80 ماهواره ای تا سال 2023 یا 2024، 9.2 میلیون دلار تأمین سرمایه کرده است، بنابراین می تواند مشتریان اطراف خط استوا را به اندازه کافی پوشش دهد.
استارت آپ Astrocast برنامه های توسعه خود را در سال 2014 شروع کرده است، در حالی که رقابت آنلاین در اینترنت IoT ماهواره ای به دلیل آنلاین شدن سایر استارت آپ ها به طور فزاینده ای رشد یافته است.
این استارت آپ پیش بینی می کند که تا سال 2025 بیش از پنج میلیارد دستگاه اینترنت اشیا متصل وجود داشته باشد. به گفته آنها سامانه های تلفن همراه مستقر در زمین فقط حدود یک دهم سطح جهان را پوشش می دهند. در حالی که شبکه های گسترده کم مصرف (LPWAN) تنها در بخشی از این پوشش سهیم هستند، شبکه های ماهواره ای IoT نقش مهمی را بازی می کنند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: